Figyelem - Lányok

Fergeteges , 2011.02.14. 16:40

 Az oldal olvasóinak, (legalábbis értesüléseim szerint) kb. fele lány. Egyik nagyon kedves ismerősömtől ezt a kis tömör, illetve lényegre törő üzenetet kaptam:

 

Szerintem el kéne intézned, hogy a lányok ne olvassák a blogodat.

 

Figyelem!

Ez a blog csak egy nagy vicc.. semmi nincs benne ami komoly lenne.. A lányok érző emberek, akiket nem lehet így leegyszerűsítve csoportosítani. Mindenki tudja, hogy a lányok többet érnek mint a fiuk, és hogy sosem fogjuk kiismerni a másik  nemet.  

Ez a blog (mint ahogy már írtam) mindenféle hitelesség és igazságon alapulás nélkül készül.  Csupán önmagam, és néhány bar5átom szórakoztatására.

 

 

 

Hé srácok..

Abból amit az előbb írtam egy szó sem igaz.  A lányokat nagyon könnyen lehet kiismerni. Néhány szóból (egy kis tapasztalattal és néhány jó trükkel felfegyverkezve) tudni lehet, hogy mi az amit hallani akarnak, mi az ami miatt biztosan megbíznak bennetek. Olvassátok a blogot.

ps. Azért írtam kis betűvel mert a lányok nem figyelnek annyira a kisbetűs részre.

 

 

 

Öltözz ki!

dorko

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szovegkonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr332660875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása